Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Emma Stone: Marie Claire Australia May 2013

PicMonkey Collage 

Η νέα ταινία κινουμένων σχεδίων στην οποία έχει δανείσει τη φωνή της η Έμα Στόουν, σπάει τα ταμεία.
Η πανέμορφη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το τεύχος Μαϊου του Αυστραλιανού Marie Claire.

 «Για πολύ καιρό δεν ανησυχούσα για το να ζω σαν να είμαι σε κουτί», είπε η 24χρονη για το πώς αντιμετώπιζε την πίεση του Hollywood και συνέχισε, «Μετά άρχισα να το σκέφτομαι πολύ και μετά τρόμαξα. Τώρα προσπαθώ να το αφήσω πίσω μου και να κατανοήσω πως ότι είναι να γίνει θα γίνει. Δε θα προσπαθήσω να ελέγξω αυτό που οι άνθρωποι σκέφτονται για μένα».

Για τη μετακόμισή της από το Los Angeles στη Νέα Υόρκη η Έμα είπε: «Μου λείπουν πολύ οι φίλοι μου στο Los Angeles και ο καιρός. Αλλά ο τρόπος ζωής μου είναι πολύ διαφορετικός στη Νέα Υόρκη. Οι άνθρωποι στη Νέα Υόρκη δουλεύουν σε πολλές διαφορετικές βιομηχανίες ενώ στο Los Angeles όλοι ασχολούνται με κάποιο τρόπο με το θέαμα».

Για την εμπειρία της ως ηθοποιός τα τελευταία 10 χρόνια: «Δε μετανιώνω για τίποτα διότι όλα όσα έχω κάνει με έχουν φέρει στο σημείο που είμαι σήμερα και δε θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά. Έχω μάθει πολλά πράγματα και προσπαθώ να ωριμάσω».
 emmastone

πηγη