Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Amy Adams: «Ένιωσα τεράστια πίεση καθώς έπρεπε ξαφνικά να γίνω η ηθοποιός που δεν είχα ακόμα την αυτοπεποίθηση να γίνω»


Παρόλο που έχει προταθεί για τέσσερα Oscar και έχει δει την καριέρα της να εκτοξεύεται η Amy Adams μίλησε στο περιοδικό Elle για τις κρίσεις αυτοπεποίθησης που αντιμετώπισε μετά την επιτυχία της ταινίας Catch Me If You Can, το 2002.

Η 38χρονη ηθοποιός παραδέχτηκε στο τεύχος Ιουλίου του Elle UK, πως ήταν «χαμένη και μπερδεμένη» αμέσως μετά το τέλος εκείνης της ταινίας με τον Leonardo Di Caprio που χάθηκε πολύ γρήγορα από το προσκήνιο.

 Συγκεκριμένα είπε: Πνίγηκα. Ένιωσα τεράστια πίεση καθώς έπρεπε ξαφνικά να γίνω η ηθοποιός που δεν είχα ακόμα την αυτοπεποίθηση να γίνω. Είχα κάνει μία σειρά από πολύ κακές οντισιόν και είχα καταρρεύσει». «Τα χρόνια που ακολούθησαν μετά από αυτή την ταινία έλεγα συνέχεια, «Δεν μπορώ να το κάνω. Δεν είμαι αρκετά δυνατή να συνεχίσω να δέχομαι απορρίψεις. Τι θα κάνω, όμως, στη ζωή μου; Είχα γίνει πρωταγωνίστρια πριν τα 30 μου». Ένιωθα χαμένη και μπερδεμένη. 

Για τις ανασφάλειες της είπε: «Το ότι είμαι ηθοποιός δεν με έκανε ανασφαλή. Ήμουν ανασφαλής πολύ πριν αποφασίσω να γίνω ηθοποιός. Μου αρέσει να περνάω απαρατήρητη».
Γιατί έγινε, όμως, ηθοποιός;
«Όταν τελείωσα το λύκειο δεν ήμουν καλή σε κάτι και δεν ήθελα να πάω και στο πανεπιστήμιο. Χρειαζόμουν μία δουλειά και μόνο αυτό μπορούσα να κάνω. Μου αρέσει πολύ αλλά μπορεί να γίνει πολύ επίπονο. Νιώθεις συνεχώς πολύ ευάλωτος στα γυρίσματα, σαν να είσαι συνεχώς εκτεθιμένος» και συνέχισε, «Το ίδιο, όμως, ένιωθα και όταν ήμουν σερβιτόρα».

Η Amy έχει μία τρίχρονη κόρη, την Aviana, και είναι αρραβωνιασμένη με τον Darren Le Gallo.

Επαγγελματικά νέα
H 38χρονη ηθοποιός παίζει το ρόλο της Lois Lein στην ταινία «Man of Steel» και σε λίγο καιρό πρόκειται να ασχοληθεί με την προώθηση της ταινίας σε όλο τον κόσμο.

Την περασμένη εβδομάδα η Amy εθεάθη να περπατάει στους δρόμους της Νέας Υόρκης χωρίς να φοράει ίχνος μακιγιάζ. Κάποια στιγμή σταμάτησε σε ένα μαγαζάκι του δρόμου και αγόρασε μία φρουτοσαλάτα. Η κοκκινομάλλα ηθοποιός πέρασε λίγο χρόνο μόνη της πράγμα σπάνιο καθώς συνήθως είναι με την κόρη της Aviana και τον αγαπημένο της Darren Le Gallo.

Μια συμβουλή από την ηθοποιό
Παρόλο που είναι πολύ πλούσια η Amy Adams και βγάζει πολλά χρήματα από τις ταινίες της έχει να μας δώσει μία συμβουλή για το πώς μπορούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα στην καθηερινότητά μας. Η ηθοποιός λέει πως το μυστικό είναι να μαγειρεύεις στο σπίτι. Η ίδια λέει πως της αρέσει πολύ να καλεί τους φίλους της στο σπίτι και να μαγειρεύει για όλους. Με αυτό τον τρόπο και δεν ξοδεύει χρήματα τρώγοντας έξω και τρώει πιο υγιεινά.



 



http://ntokoumentagr.blogspot.gr