Το ελληνικό παραδοσιακό γιαούρτι είναι η νέα γευστική τάση που κάνει θραύση τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε ευρωπαϊκές χώρες.
Πρόσφατα, όμως, κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια διαφήμιση ελληνικής εταιρείας- της οποίας η έδρα έχει μεταφερθεί στο εξωτερικό – και έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις.
Η διαφήμιση της ΦΑΓΕ προβάλλεται στην Βρετανία και επιχειρώντας να δείξει ότι η ποιότητα του γιαουρτιού της εταιρείας είναι αναλλοίωτη από το 1926, δείχνει την Ελλάδα του σήμερα σα να έχει μείνει στο 1926!
Στην ουσία, όμως, προβάλλεται μέσω της διαφήμισης αυτής μια τριτοκοσμική και αναχρονιστική εικόνα της χώρας μας.
Όπως θα παρακολουθήσετε στο βίντεο, ο πιτσιρικάς πρωταγωνιστής και η μαμά του εμφανίζονται να ζουν δεκαετίες πίσω, σχεδόν ρακένδυτοι, σε συνθήκες που ζούσαν οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας. Ο θεατής μάλιστα συνειδητοποιεί ότι είμαστε στο σήμερα, όταν στο σπίτι χτυπάει το κινητό της μαμάς!
Δείτε την διαφήμιση:
pygmi.gr
ntokoumentagr.blogspot.gr