Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Amy Adams: «Το τέλειο δεν είναι φυσιολογικό ούτε ενδιαφέρον»

Για το τεύχος Ιουλίου του περιοδικού Allure φωτογραφήθηκε η 38χρονη Amy Adams και μίλησε για τη νέα της ταινία και το ρόλο της ως Lois Lein αλλά και για την εμφάνισή της.


Για την εμφάνισή της:

«Το τέλειο δεν είναι φυσιολογικό ούτε ενδιαφέρον. Μερικές από αυτές τις ηθοποιούς ή τις γυναίκες που είναι δημόσια πρόσωπα δημοσιοποιούν τις δίαιτές τους. Απλά δεν καταλαβαίνω το λόγο. Δεν πρόκειται να γίνω από αυτά τα άτομα που φωτογραφίζονται με μπικίνι και οι άλλοι λένε: «Θεέ μου. Κοίτα την Amy». Μπορεί να πούνε «Θεέ μου» αλλά θα είναι για άλλους λόγους».

Για το ότι δεν είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη (παρά τις 4 υποψηφιότητες για Oscar που έχει πάρει, 3 υποψηφιότητες για Χρυσές Σφαίρες και μία νίκη):

«Δεν είμαι κάτι το ιδιαίτερο χωρίς μακιγιάζ. Είμαι χλωμή. Έχω ξανθιές βλεφαρίδες. Θα μπορούσες να βάψεις το πρόσωπό μου όπως θέλεις – είναι σαν λευκός καμβάς. Αυτό είναι τέλειο για τη δουλειά που κάνω».

Για το ρόλο της Lois Lein στην ταινία «Man of Steel»:

«Ήθελα να παίξω σε μία ταινία με σούπερ ήρωες και αυτή ήταν η καλύτερη ευκαιρία – να παίξω σε τέτοια ταινία την κοινή θνητή. Ας είμαστε ειλικρινής. Δε δείχνω τόσο καλά φορώντας λίκρα. Δε θα μπορούσα να είμαι η κοπέλα με τη λίκρα στολή και να δείχνω καυτή».





joywood.gr

ntokoumentagr.blogspot.gr