Η τεχνολογία ονομάζεται OptimEyes και θα γνωστοποιεί στους διαφημιστές πόσοι άνθρωποι βλέπουν τις διαφημίσεις τους καθώς και άλλες πληροφορίες όπως το φύλο και την ηλικία τους.
Η Amscreen διαθέτει ένα δίκτυο 6.000 οθονών προβολής διαφημίσεων σε βενζινάδικα και ψιλικατζίδικα σε όλη την Ευρώπη και όπως αναφέρει, σκοπός της νέας τεχνολογίας είναι οι διαφημιστές να γνωρίζουν τα αποτελέσματα των δαπανών τους στη διαφήμιση.
Βέβαια όπως είναι λογικό η ιδέα του να παρακολουθείσαι καθώς χαζεύεις τις εν λόγω διαφημίσεις θα δυσαρεστήσει και πιθανώς θα αποτρέψει τον περισσότερο κόσμο να παρακολουθεί τις εν λόγω διαφημίσεις αν φυσικά το γνωρίζει.
iefimerida.gr
ntokoumentagr.blogspot.gr